Kenapa Ini Semua Harus Berlaku?

Pengumuman: (Ep2: Pengenalan) Si Strawberry akan dipostkan pada hari Rabu, insyaAllah (:
Assalamualaikum semua readers, tqsm coz sudi bace blog yang tak seberapa dan bosan ni. Anyway, sesiapa yang nak tanya apaapa pasal computer, boleh terus directly contact Putera kat fesbuk 

So, bebalik kepada tajuk yang Putera nak cerita ni, alkisah, minggu ni memang banyak tragedi yang berlaku dekat KMPk ni. 3 laptop hilang, 1Tb external hard disk hilang, dan yang ni yang latest, hilang depan mata aku siang tadi, Ipod 8gb. 
Whatttheefuiish!
Aku sekarang pun dah tengah gabra da, kat ceruk mana la nak simpan IT stuff aku, cuak wehh. Tadi siap membe angkat sumpah laknat. Keadaan ni buat aku tak senang la. Macam syal =.="
Jadi apa harus aku buat untuk mengelakkan semua ini terus berlaku? hadooii...
 Lepastu, agak-agak lepas maghrib dekat pukul 8 malam tadi, aku pegi la kat satu-satunya mesin ATM "usang" kat KMPk ni. Elok je beratur dan tunggu panjang-panjang, lepastu, sampai lagi tiga orang dekat depan, terpampang kata 
"OUT OF SERVICE" 
dekat ATM tu. Aku memang mencarut kat dalam hati time tu. Nampaknya, nasib aku, makan maggie je la 3 hari berturut-turut. Sedihnya :(

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
bersabar jelaa.. believe in Allah.. No obstacle will be given to the servant if he or she can't bear..it..
He never break His promise .. :)
Aku Piee berkata…
insyaAllah selagi mampu. (:

Catatan popular daripada blog ini

Sorry! Peperiksaaan Semester Program Matrikulasi 1

The Journey of Unknown + Bypass Quota Broadband