Domain .my

Eh, lama aku tak update. Hehe, Assalamualaikum semua. Kehidupan kat UTM ni memang membuzykan, walaupun tak ada apa-apa, tapi masih rasa buzy boh. Tapi didalam ke-buzy-an tu, aku seringkali buzy dengan melayari Internet ni je ha. Memang masa aku banyak perabih kat sini.
Jadi, aku nak citer tentang domain aku yang baru ni, ipiee.my . Hey you know, .my tu kena bayar tahu, tapi aku dapat free je. Ade promo haritu, sempat aku rembat, dapat lah nama domain ipiee.my pun jadilah. Jadi dengan tersebatinya nama domain baru dengan blog ni, sekaligus memberi inspirasi dan semangat, untuk menulis, dan terus menulis lagi.
Peace Yo! :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sorry! Peperiksaaan Semester Program Matrikulasi 1

The Journey of Unknown + Bypass Quota Broadband

Si Strawberry Ep2: Pengenalan